L’Artesà: Butlletí novembre-desembre 2007; una de bona i una de dolenta

Escoltant música d’acordió cromàtic de la prodigiosa mà del meu estimat Phil Cunningham, em recordo de l’Artesà. Visito la seva web i em trobo una notícia fantàstica i una altra de molt dolenta.

  • La bona. 4 d’abril del 2008: inauguració del nou C.A.T. No em penso perdre la festa d’inauguració. N’hi ha un munt de vells amics dels que fa temps no tinc notícies, començant pel meu bon amic Jordi Fàbregas.
  • La dolenta. Una mort. No coneixia personalment a Toni Roig, però si la seva música. Al meu costat tinc el disc projecte roig (1995).

L'Artesà: Butlletí novembre-desembre 2007

Atenció! Ja tenim data d’inauguració del nou C.A.T: 4 d’abril del 2008. Ja podem anar preparant les eines! Els temps de treball per a les obres de remodelació del C.A.T. estan arribant a la seva fi i ja hem pogut establir el calendari definitiu dels terminis.

El divendres 4 d’abril obrirem les portes del nostre espai per acollir l’inici del Tradicionàrius 2008, un festival que arriba a la XXI edició i que canvia de dates per fer coincidir els dos esdeveniments.

Així doncs, aquests mesos d’hivern ens quedem sense el Tradi perquè els industrials puguin treballar amb comoditat, i també per no haver de patir la diàspora que representava fer els concerts en múltiples espais de la ciutat. I amb l’arribada de la primavera, un nou Tradicionàrius per a un nou C.A.T.

A l’interior d’aquest ARTESÀ també hi trobareu informació dels Tallers d’Instruments i de Dansa que estan funcionant regularment aquest curs, tant aquí, a Gràcia, com a Arsèguel (l’Alt Urgell), així com el nou projecte Folk a l’Escola, que es desenvolupa a diverses poblacions de la Cerdanya i l’Alt Urgell. Us anirem informant dels detalls properament, però podeu reservar a la vostra agenda les dates del festival: del 4 d’abril al 13 de juny del 2008.

Equip de direcció del C.A.T.
4 D’ABRIL:
INAUGURACIÓ NOU C.A.T.
I XXI TRADICIONÀRIUS

1by1: Aly Bain & Phil Cunningham. Spring The Summer Long.

Acerca de maty
Nauscopio Scipiorum

"Age quod agis et bene agis" - Hagas lo que hagas, hazlo bien

